Royalist? Javisst!

En hel del roliga, knäppa, galna, glada, förvirrade människor träffade jag igår! Allt ifrån den "blinda" killen som frågade vilket gymnasium jag gick på, till den stora royalisten som kände sej väldigt förolämpad när min yngsta syster sa att Vickan hade stor haka! Men priset tog en spinkig kille med långt flottigt hår och tröjan ut och in. Han dansade oavbrutet, både i takt och otakt. Han gjorde gester som gjorde dom flesta generade men oj vad han fick oss att skratta! Jag undrar hur han mår idag...
Ja just det, jag kanske borde säga vart jag var! Mina systrar och jag var på Sthlm Love!
Det var både skönt och roligt att komma hemifrån. Däremot hade jag velat att Stisse var där med mej oxå!

Igår när vi var och shoppade satt alla bänkade framför tvn och tittade på bröllopet. Helt underbart tyckte vi som hade hela forum för oss själva! Flera butiksbiträden var nyfikna och frågade om vi hade sett något på tv och blev besvikna över att vi inte hade någon information. Jag vet att många är helt maniska över detta jippo. Min mamma bland annat. Fick höra av Sofie att hon satt och viftade två sverigeflaggor och grät där hemma i soffan. Galet enligt mej! Jag tycker att det är vackert med kungahuset, alla fina kläder och att läsa lite skvaller om kungabarnen är alltid kul! Men mer än så är det inte. Jag är inte särskillt brydd helt enkelt. Det enda jag kollat upp nu i efterhand är Vickans klänning. Den var enkel och ganska stilig men näe...
Kunde hon inte varit mer prinsessig?
Hon om någon hade ju chansen!
Vi fick med oss en del fina saker hem från forum!! Jag köpte en jätte tjusig klänning, strumbyxor och en bolero. Stisse köpte några tröjor och ett par G-star Jeans som var sjuuuukt snygga!
Jamie köpte en present till en vän som bor på vår gård.
Sen vart det inte mer. Eller jo!!! 2 handväskor och en plåmbok så klart!

Jamie har lekt med sina vänner som bor på vår gård hela veckan. Han har verkligen haft jätte roligt! Sommarlov är livet! Det är mysigt att ha honom hemma! Trots att han mest är ute med kompisarna så är han ändå här. Jag får natta honom om kvällen och gå in och snusa på hans huvud innan jag går och lägger mej.
Men bäst av allt, jag får se hans morgonpigga ögon när jag vaknar! Kärlek!

Barnstatus var länge sen! Here it comes!

Jamie: Har varit glad och väldigt harmonisk en tid nu. Det känns jätte härligt! Han njuter av sommarlovet trots att han längtar efter att få komma till skolan med sina nya benskydd! Han har har blivit en liten retsticka oxå! Från att ha varit ganska oskyldig är han familjens lilla buse! =)

Estelle: Har slutat med blöja! Det gick från ena dagen till den andra. Vi har försökt i omgångar men det har blivit ganska mkt olyckor och hon har lixom inte varit taggad själv. Men nu plötsligt gick det som en dans! Hon var mogen för att sluta med blöjan precis nu! 
Om man ser till hennes humör är hon ganska störig för tillfället. Hon tjivas med Jamie hela tiden. Dels för att han smygretas men oxå för att hon kan gå förbi honom och bara klippa till. Mindre charmigt.

Nicole: Mammigare än mammigast! Efter hon var sjuk har hon lixom knåpat ihop navelsträngen igen. Hon som varit så självständig och social! Nu börjar hon gråta bara någon tittar på henne. Men så länge hon får vara ifred är hon världens mest charmerande lilla tjej! Alltid så glad och ständigt bus i blicken! Gullis!

Ja det var lite status det. Nu är det mellis här hemma!

Ha det toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0