Snart dax för sängen!

En liten snabb uppdatering.
Idag har vi tagit det lugnt.  I morse åt vi en ganska sen frukost. Men när den väl stod på bordet var det som nästan alltid, helt underbart! Juice, smögåsar med massor av pålägg, jordgubbar, melon, youghurt mm.
Det är något speciellt med frukost! Vi satt länge och njöt!
När vi började plocka undan sa Jamie "Jag älskar vår frukost! Det är alltid så gott!"
Det är det verkligen!

Efter frukosten gick vi ut på gården. Solen sken men det var inte så varmt.
Men vi hade roligt ändå!
På em. kom Sofie. Det var mysigt!
Barnen roade sej med att rita på sin stora whiteboard en stund och sen tittade vi på lejonkungen och mös i soffan. Em kändes ganska lång idag. Nikki är fortfarande inte på topp och Stella hade inte sovit middag så det var lite gnälligt. Till middag blev det ugnspannkaka med sylt och grädde. Lika onyttigt som gott!

Vi skulle byta Jamies skydd idag. Men det gick inte... Den förpackning vi köpte var den sista. Nu ska dom byta leverantörer och får inte in några fler såna... Jag fick ta fram syskrinet och knåpa så gott jag kunde. Det vart som tur var väldigt bra (om jag får säga det själv). Jag tror att min syster vart ganska imponerad av mina dolda talanger! Jamie oxå för den delen. Jag gick in i hans rum och lämnade skydden till honom när jag var klart och efter en stund kom han ut och gav mej världens kram och tackade. Det värmde!

Today:


Härliga frukost!


Nikki undersöker...


Fina!


Tjejerna i "lilla-lådan"


In action!


Jamie tyckte att det var varmt ute iaf!


Pysslar lite...


Baka, baka liten kaka..


eller en stor!


Spanar!


Att rita på STORT "papper" är roligt


Tycker båda två!


Medan vi ritade, pysslade Nikki med annat och plötsligt var hon borta!
Jag ropade och fick ett svar från sovrummet... Här dök hon upp!


Det tyckte hon var roligt!


Hon ville gömma sej mera!


Det här är precis innan sovdags.
Han är så glad över sina skydd att han vill sova med dom på!


Nä, nu är det dags att sova!




Kommentarer
Postat av: mia universums stoltaste farmor

finaste familjen i världen och vilka fina bilder!!PUSS

2010-06-16 @ 06:35:45

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0