Tiden går så fort!

Det är redan onsdag! Det är så mkt jag vill hinna med men tiden räcker inte till. Ibland känns det som om jag står still och allt bara händer runt om mej. Jag hänger inte med!

Igår var vi på kalas. Det var mkt trevlig! Både
tårtan och smörgåstårtan var ljuvlig! Barnen skötte sej exemplariskt och vi föräldrar var väldigt stolta! Det hela kunde inte gått bättre! I bilen hem somnade Nicole vilket vi förstod då hon minglat runt i flera timmar. Hon är verkligen en social tjej! Dom två äldsta höll sej vakna.
När vi kom hem fick dom gå raka spåret i säng (via wc så klart =)
Alla 3 somnade direkt! Till och med Nikki som sovit 30 min i bilen! Det var mer tur än skicklighet!
Jag slog mej ner i soffan med DH på tvn medan Stisse läste sin bok. Jag var helt slut. När man är iväg på em går allt i ett och sen är det som att trycka på en knapp. Så fort barnen är i säng så kommer tröttheten. Jag somnade faktiskt på soffan igår. Det var verkligen inte planerat. Ibland känner man ju "snart somnar jag, snart somnar jag..." Sen somnar man. Men igår vart det bara svart. Jag minns inte ens att jag gick och la mej. Men jag vaknade i sängen!

I dag gick jag och barnen till skolan för att lämna av Jamie. När vi var på väg hemåt bestämde jag och Stella att vi skulle gå till gungorna en stund, så dit gick vi direkt efter vi lämnat in Molly. Tjejerna ÄLSKAR att gunga. Stella ville åka ruschkana. Den gick lite snabbare än förväntat så hon vart rädd. Vi åkte en gång till tillsammans men hon tyckte iaf att ruschkanan va dum. Hon ville gå till sin "lilla lådan" istället så vi gick... Efter en stund kom Jenny med sin fina lilla Blly. Jag sprang upp och hämtade kaffe, smörgåstårta, kakor, russin och saft.
Sen hade vi picknick på gräsmattan! Hur mysigt som helst!
Nä, nu ska jag nog sätta mej i solen och njuta av tystnaden en stund!


Picknick i solen!


Mums!


Fina Jenny och lilla Billy!




*kram*


Kommentarer
Postat av: Johanna - Max mamma

Fina fina flickor du har!!

Nu MÅSTE vi ses snart.

Nuby heter flaskan. Vi fick köpa den i två olika delar då jag inte hittade "rätt"

Men vi är mer än nöjda och han dricker som en riktigt kung ur den!



DRIKKI är nestles mellanmåls dricka.

Finns i några olika smaker.

Jätte poppis och lätt att ta med!

2010-06-02 @ 19:13:50
URL: http://ginnsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0