Tjolahopp!

Igår var det fredag! I love fredagar!
Till middag blev det entrecote och pommes! Ammmm!
När kllockan slagit 19 la vi Nikki och sen dukade vi fram fredagsmys och satte på filmen vi hyrt till Jamie. Mio min Mio blev det! Nostalgi!! Efter en liten stund nattade vi Stella. Han var trött och njöt inte av tillvaron så det var bäst för alla. Ungefär 3 sekunder senare deckade Stisse i soffan så det vart jag jag och Jamie! Det är inte fy skam! Vi hade det kanonmysigt! Filmen var toppen! Jag vart dock förvånad över hur dåliga skådisarna var! Det var inget jag tänkte på när jag såg den som barn och Jamie tänkte nog inte på det heller... Den fick högsta poäng av Jamie och han ville se 2an! Det finns ju en uppföljare på allt nu för tiden! =)

Jag vaknade på helt fel sida av sängen i morse. Men nu har humöret vänt för vi snart ska åka och shoppa!!!
Jag har ju lagt min plåmbok på något bra ställe som jag inte minns så jag behöver en ny! Sen behöver jag en handväska som inte platsar på ett museum. Jag har levt med skötväskan de senaste 2 åren så det är dags...
Verkligen på tiden faktiskt!

Ikväll ska jag på äventyr med mina systrar! Det ska bli jätte roligt!
Mer om det sen!

Jamie har en vän på besök. Dom spelar "den försvunna diamanten" uppe i hans säng.
Jag var precis inne med solbullar med mjölk och en liten godisskål. Dom har myyys!
Vi måste nog göra om hans rum. Bort med skrivbordet och in med en soffa, ett litet bord och några golvkuddar. Det är inte samma lek när han har kompisar hemma längre. Det är mer sällskapspel och film som gäller nu. Jag är inte helt okej med att all lek blir i hans säng. Sängen är privat och ska vara ren och fräch när man kryper ner för natten. Som det är nu går dom från sandlådan och sen upp i hans säng. BLÄ! 
Jag förstår att det är hög mysfaktor där uppe i loftsängen men man kanske kan få det mysigt där nere om man fixar en soffa med massa kuddar och mysbelysning... Vi får klura på det!


Bilder från i torsdags och idag!


Favoritstället!


Filurar lite...


Möte på gården =)


I torsdags hade vi en premiär här hemma!
Nicole hade tofsar för första gången!


Sötis!


I torsdags var vi hemma hos Mia & Leffe!
Här tittar vi på "vem vet mest" och som alla andra gånger imponeras Jamie av att Stisse kan svaret på så många frågor. Det är inte bara han som imponeras kan jag erkänna!


Loftmys!


Nä, nu måste jag göra iordning mej!
Ha en toppen dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0