Underbart!

Vädret! Fantastiskt underbart! Hoppas att det är här för att stanna!


Igår var Stisse och Jamie ute på gården och spelade boule. Det var tydligen jätte roligt!!
Jag var inne och städade köket. Mindre roligt men någon måste ju göra det oxå!
Efter vi nattat tjejerna satte vi på en film som vi hyrt.
"Vägen" hette den. Den var väl sådär...Den saknade slut. Ingen film jag skulle rekomendera.
Ikväll ska vi se "precious", hoppas att den är bättre! 

I morse gick en prommis med Molly och sen bänkade vi oss i sandlådan! Där satt vi tills min mamma och hennes vännina kom på besök! Det var jätte trevligt! Dom hade köpt med sej sallad så vi gick upp för att äta lunch. Sen hade Birgitta med sej glass oxå! GOTT!!
Efter lunch och efterrätt nattade jag Nicole som sov som en stock i 2,5 timme! Mamma och fina Birgitta stannade ända tills det var dax för mamma att åka till jobbet! Dagen går så fort när man har besök! Vips så är klockan 15!

Idag längtar vi efter Stisse här hemma!
Vissa dagar längtar vi mer än andra... Idag är en sån dag!
Han är hemma snart...

Just det! Vi har köpt en ny vagn! Eller, en till kanske man säger. Den kommer vi främst att använda i sommar. Den är med all säkerhet inte lika bekväm att sitta i som den vi har till vardags men den är mindre och lättare att resa med! Denna blev det!



Blandade bilder:


Stisse hjälper Stella att pröva mina skor!


Livsnjutare i kuddhögen!


På spaning i farstadal!


Bakar kakor!


Love, love, love lilla-lådan!


Bus!


Härliga unge!


varför använda händerna när man kan äta direkt från backen?


Åh va det är gott!


Finisar!


FLYGPLAN!

 
Stella kör en spontandans!


Tjohoo!



Söta!


Stella fick klistermärken av Mormor!


Det var uppskattat!


Näe, nu ska jag slänga ihop en middag! =)





Kommentarer
Postat av: Carina

Gud vilka underbara unger du har!!

2010-06-22 @ 19:11:25
Postat av: Johanna - Max mamma

Det skulle vara sjukt kul att vara med!

Skulle vara kul om vi båda kom med. Men det skulle ändå inte gå.

Hoppas nu att Johannes får åka så han sen kan komma hem fit och hjälpa mig!!

2010-06-22 @ 19:32:33
URL: http://ginnsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0