Då vad det fredag igen!

Stisse kom hem redan vid 14 tiden och vi skulle åka och handla direkt för att slippa middags-hungriga ungar i affären. Saker och ting drog ut på tiden, (Frågar ni Stisse var det jag som var långsam som vanligt;) vi var inte vid affären för ens strax efter 16. När vi åkte in på parkeringen insåg vi att det var fel dag för shopping! Barnbidrags-dag och sjukt mkt folk!
Men handlingen gick smidigt ändå och nu väntar ytterligare en oxfilé middag! Kan det bli bättre? När jag träffade Stisse gillade jag inte kött alls. Inbillade mej att det smakade dött på något vis... Men under graviditeterna fick jag nästan som cravings efter just kött. Sakta men säkert har jag börjat älska det! Däremot måste det vara välstekt! 

Barnen har hittat lite nya rutiner, dom vaknar vid 05.40 varje morgon och vill sen sova middag redan vid 09.30 ---> ca13.00. Helt fel kan man tycka men jag tror att det är övergående. Rutinerna försvann ju helt när dom var sjuka så länge. Att vi återgått till nattning klockan 19 och sen att dom sover hela natten är guld värt! Ensamtid/Vuxentid är heligt för mej. När man ger sina barn 110% av sej själv hela dagarna är det underbart att få sjunka ner i soffan och veta att nu är jag bara JAG...

Min mamma kom över på fm. Supermysigt! Vi fikade, pratade och skrattade. Stella agerade polis och sa "mormor inte prata, äta munnen"... Hon tyckte nog att vi kacklade för mkt... =)

Jag ska lägga in lite bilder sen... Maten är klar så jag hinner inte nu!
Trevlig helg!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0