FREDAG!

Ingen vanlig fredag heller! JAMIE KOMMER HEM!!! Som vi har längtat!
Jag ska pussa och krama på honom massor, massor, massor! 
Sen ska vi till Mia och Leffe och äta våfflor! Det ska bli gott!
I går var Stisse på AIK matchen. Han satt på VIP plats och var så nöjd att han hade vip-skylten kvar på bröstet när han kom hem! Haha! Söt! 
Min fina Sofie var här. Stella var mer än nöjd såklart! Nikki med för den delen. Efter jag nattat barnen, något senare än vanligt, tog vi fram GODIS och började titta på en romantisk komedi med Brittany Murphy. Filmen var sådär men vilka skrattanfall vi fick! Åt allt! Eller inget! Som två fjortisar! Helt underbart!

Stisse kom hem och snäll som han är körde han hem Sofie.
Väl hemma slängde han sej på soffan en liten stund. Det räckte med att han försökte läsa lite i sin bok så somnade han nästan omgående! 
Jag bar in honom och bäddade om honom lite. Tröttis! Straxt där efter gick jag oxå och la mej. Somnade nästan direkt. Tur var det för Nikki vaknade vid 6.
Rise and shine!
Jag sitter här och fördriver lite tid. Snart ska vi till parken! Gunga, gunga!!

Bilder från igår och idag!


"Jag är inte för liten!"


 
PUSS!


Wiee!


Två trötta tjejer morgon-myser i soffan!




Jag saknar min syster Sandra. Det var länge sen vi hördes och hon har flyttat... Börjat nytt jobb och blivit vuxen... 

Nä, nu ska vi göra parken!

*Kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? Bar du in din karl i sovrummet? Vilken dunderkvinna =)

2010-03-26 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0