FREEEEDAG!

Det var en glad Jamie jag lämnade i skolan i morse! Åh va han har längtat till alla kompisar! Med sej hade han plock, stöt, hjälm & hockeyklubba! Idag skulle han "verkligen vara målis!" som han uttryckte det! Igår vaknade ju Jamie migrän så förmiddagen var lugn. Efter ett par timmar tog vi fram vattenfärger och målade lite. Både Jamie och Stella är förtjusta i att pyssla!
Nikki fick hjälpa mej att "tassa om" stolarna!



Jag ska måla hela världen lilla mamma!




Världens bästa tass-hjälpare!

Min syster hade håltimme och kom upp till oss en stund. Alltid lika mysigt och uppskattat besök! Igår var både hon och jag lite trötta men det som är så skönt med henne är att man faktiskt inte behöver prata en massa eller göra sej till. Vill hon ha något tar hon det själv!
När tjejerna sov satt jag och Jamie med hans mattebok. Han var så flitig! Han var nöjd och stolt över sej själv när vi avslutade. Efter det var han trött och ville titta på en film så han blev nerbäddad i soffan och tittade på Tarzan. Stella vaknade efter en stund och ville läsa mode bloggar med Sofie. =)




Hahahahha!
(Alla i vår familj tycker om att ha mössa på sej!
Jamie gillar sin tomteluva! Det har han på sej i tid och otid!)


Detta är i morse! Stella tyckte att Nikki oxå skulle ha en mössa!
Hon ser ut som en liten gubbe!









Känner mej omotiverad till att skriva idag faktiskt... Avslagen...
Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0