Igår var det den första riktigt

friska dagen kan man säga. Ingen hade feber och dom var så pass pigga att dom orkade leka! Vi gick till farstaviken och matade fåglarna. Försökte få Stella att gå lite men det var för mkt begärt. Hon vart ledsen och fick sitta i vagnen igen. Nikki somnade innan vi hann fram. Hela dagen gick enligt dom vanliga vardags rutinerna vilket dom inte gjort på flera veckor! JÄTTE SKÖNT!
Nu kommer min mamma och mina systrar snart så jag hinner inte skriva mer!

Bilder:









Efter ankmatningen var Stella helt slut. Vi (Nikki) fick jobba länge innan hon ville vakna!


Stella har begåvats med Stefans trötthet och mitt morgonhumör!
Det bådar gott för framtiden!  =)


Stella tittar på Lotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0