Lite bilder!

Jag var ju hos min mormor här om dagen. Vi tittade på gamla foton!
Tycker att svartvita bilder från förr är så fina och jag slogs av hur vackra mina morföräldrar var!


Här är Mormor och Morfar ute och reser!
(Pojken på bilden är okänd)


Morfar håller i min mamma och mormor håller hårt om den tjusiga vagnen som hon snabbt berättade var finast av alla vagnar på gatan! =)


Morfar, Mormor,
min mamma & min morbror!


Min Morfar som barn!


Älskar denna lyckliga bild!!
Min fina Morfar, lilla Mamma
min Morbror och en okänd.


Någon som ser likheten? Inte ögonen men allt nedanför!


Hej för nu!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0