Min kära

mamma har haft Molly idag igen. Tack bästa mamma!
Än har vi inte varit på VC. Tiden är först i eftermiddag. Stella har precis deckat i soffan. Ska försöka göra lite nytta. Eller jag MÅSTE gör lite nytta! Usch, hon hostar så hemskt här bredvid! Vad ska man göra för att dom ska ta RS prov?? Både jag och Jamie har börjat hosta nattetid precis så som det började för tjejerna. Tur att det är lov så jag kunde låta honom vara hemma! Kan äldre barn och vuxna få RS? Ska fråga på VC.
Jag har en tvätt att hänga. Kör 3e maskinen för dagen! Kan nog köra 3 till utan att tömma korgen.. Éfter alla nätter med hostande gråtande barn och kräkiga kläder och lakan tappade jag stinget. Vi har gått i mjukiskläder här hemma och tjejerna har bytt från pyjamas till pyjamas i princip. Märkte inte att garderoberna böjrade sina för ens Jamie kom ut ur sitt rum iklädd ett par kalsonger från medeltiden ungefär. -VAD ÄR DET DÄR?? Frågar jag. Full i skratt svarar han att han inte hade några andra och att det är dom han brukar klä ut sina nallar i. Han tyckte att det var roligt men jag kände att måttet var rågat! Dags att komma tillbaka till verkligheten igen! Så här är jag 3 tvättar senare! Båda tjejerna sover så jag ska hänga tvätten och plocka ur diskmaskinen!


*tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0