Jag orkar och vill inte skriva något idag...

Men några bilder kan jag bjuda på!


Jamie har haft cup i helgen!
Dom vann alla mather utom en! Jamie gjorde dessutom det avgörande målet mot djurgår´n!

Hejja Jamie!


Här står Jamie i mål! Han släppte inte in ett enda!


Han är så söt i dom stora benskydden!






Här sitter pojkarna på rad i väntan på att få spela!


Lillasyster är med och hejjar så klart!


Mormor kom oxå! Med sej hade hon båda mostrarna! 


Nikki är så upptagen med att titta på matchen att hon inte hade tid för en pose!


Här kan man kan lätt tro att Sofie inte är som alla andra men det är hon!
Nikki uppskattar alla hennes fula miner! =)


Stella tittar skyldigt på Sandra och vill inte riktigt lämna tillbaka det hon just har stulit...



Stisse jobbade i hallen hela dagen. Här har han en kort fika-paus med oss!
(Stella har som ni ser inte lämnat ifrån sej stödgodset ännu.)
Mia och Leffe var på plats och hejjade på Jamie men dom lyckades på något sätt undkomma kameran! Vi hade en jätte rolig dag och Jamie var glad över att så många ville komma och titta på honom!



Stella hade lite problem att få ihop bilden men korten var roliga ändå!



Nikkis nya min!


-Stella kan du le?
-Ja!



Stella läser.



Nikki spanar.


Fina Molly!



Min fina unge! Här skulle han ta bort vintern från vår balkong!



Man tager vad man haver när man ledsnat på att vänta på våren =)


Detta får bli allt... 
*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0