Pust!

Nu är städningen så gott som klar! Helt tack vare min FANTASTISKT UNDERBARA syster Sofie som lekt och busat med tjejerna & hjälpt till med stort och smått! Tack snälla, snälla du! 
Sandra kom hem med Molly nyligen! Hon är självklart FANTASTISKT UNDERBAR hon me! Hon har ju haft Molly sen i torsdags! Det har faktiskt varit jätte skönt trots att det är jobbigt att erkänna. Molly är ju våran pärla!
Det har varit en jobbig "resa" med sjukdomar och allt som hör där till. Att dessutom ständigt känna dåligt samvete för att inte älskade Molly får sin beskärda del av uppmärksamhet gör saken ännu värre. Sandra erbjöd sej att ta henne för att avlasta oss vilket var väldigt välkommet! När hon är med Sandra kan jag verkligen slappna av och känna att hon blir aktiverad precis som hon behöver! Tack snälla, snälla Sandra!
Som ni förstår har jag världens bästa systrar!

I morgon är det en bra måndag! Jamie kommer hem! Som vi har längtat! Stella frågar hela tiden "Jamie hem månna?" (månna-måndag). Denna veckan har känts längre än vanligt. Jag vet inte vad det beror på! Kanske har att jag har en hemlighet att berätta för honom! Han kommer bli glad! =)

Ikväll blir det en "söndags-stek" till middag! Det är vi väl värda efter en hel dags städning!
Nu ska jag mysa med familjen! Speciellt Molly!

Bilder från dagen!



Systrarna Gustavsson!


Stella visar sin pappa vilket som är det starkare könet =)


Men eftersom att hon älskar honom blir det lite kramar efteråt!



Ha en toppen kväll!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0