Tjolahej!

Vädret är ju heeeelt underbart! Det är nästan så att jag vill dra fram barnpoolen på balkongen & sätta mej och sola i enbart bikini! Känner inte ni så!? Vårkänslorna spritter i kroppen! =)

Nu är familjen hel igen! Jamie kom hem igår! Min fina unge!
Med sej hade han herr halsfluss...
Japp, nu har vi nya bakterier som florerar här hemma!
Han borde vara deckad kan man tycka men ikke. Hela gårdagen var han som en speedboll och for runt som en sönderstressad fasan här hemma! Idag känns han betydligt lugnare så nu inväntar vi migränsymptom... *hoppas, hoppas att han slipper undan när han ändå har halsfluss*


Fina!

Dagarna som följer kommer att bli lugna med tanke på Jamie. Jag tänkte åka till videobutiken och hyra ett gäng filmer så att vi har något mysigt att göra när tjejerna sover!

Jag säger bara en sak.. Ni som har möjlighet, NJUT av solen! =)

*Kram*





Kommentarer
Postat av: linda

håller me dej.. de som kan NJUT av solen..

å mys massor nu :)

kram på er <3

2010-03-09 @ 09:46:07
Postat av: moster

Åh! den fina tshirten som han fick av mig! sötnosen

2010-03-10 @ 10:38:34
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0