Almost famous =P


I morse gick vi till skogen. Det var jätte mysigt! Vi hade fruktstund och lekte kurragömma med Molly. Sen hade vi en liten fruktstund innan vi gick hem. Stella samlade kottar i en hink som hon senare lekte med på balkongen. Balkongen är deras bo nu! 

Väl hemma åt vi lunch och sedan var det nattis för tjejerna. Jag ska snart börja packa för att vi ska till landet! Premiär för i år! Det ska bli supermysigt. Trots att det är mest jobb när man åker ut och öppnar upp så är det en härlig känsla att vara där. Känns som semester, som Stisse sa! Hoppas att vädret blir fint! Blir det inte det så är det ändå inte hela världen. Vi eldar och grillar i öppna spisen och roar oss med annat!
Synd att inte Jamie är hemma. Han har tjatat hela hösten och vintern om att åka dit! Men som sagt, det är mest jobb. Sopa tak, kratta, rensa stuprännor och storstäda huset mm... Det blir roligare för honom när vi inte behöver jobba och kan titta på när han hoppar studsmatta istället!
Stisse byggde altan utanför bastun förra året. Det ska bli spännande att se slutresulatet. Jag missade det av någon anledning som jag inte minns i skrivande stund.
Någon av kvällarna ska jag och Stisse basta efter vi nattat tjejerna. Å sitta på nya altanen med ett glas bubbel och blicka ut över havet! Kan det bli bättre????? Näe, det kan det inte!
Det kanske blir första nakendoppet för i år oxå! Eller inte... =P

Däremot missar vi två roliga händelser i helgen. Skit synd faktiskt...
Men vi hade lovat att mormor att hjälpa till att öppna upp landet sen länge. Vi kan inte rikitgt säga till henne och Benkle som är 70+ att dom får sopa tak och fixa stuprännor själva. Men men... Man kan inte vara med på allt.

Eftermiddagen består av tvätta och packa. Mindre roligt. Men i morgon far vi! 
Kom precis på att jag missar min tid hos frissan oxå =( Jag får boka om den helt enkelt...

Ha en ljuvlig dag alla!
*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0