Älskade Jamie är hemma igen!

Hela familjen hämtade Jamie i skolan idag. När vi hoppade in i bilen sa han att det var mysigt att komma hem! Det vet vi ju att han tycker. Konstigt vore det annars. Men det värmer att höra det! Vi märkte på en gång att migränen var på G. När jag frågade hur han mådde sa han att han hade ont i huvudet. Han håller ut tills vi frågar eller tills att det slår till ordentligt. Jag hoppas att han snart lär sej att säga till direkt när han börjar få känningar.
Vi hade planerat en em med shopping och middag på forum. Vi tog en chansning och åkte hem och hämtade hans medicin som han fick omgående och sen satte vi oss i bilen igen och han somnade på studs. När vi var framme var migränen borta och han var piggare. Som tur var! Annars hade vi fått åka hem igen.
Vi började med middag. Alla var sugna på olika saker så vi gick dit där det ligger flera resturanger på samma ställe. Jamie ville ha pizza, jag ville ha pasta och Stisse ville ha kött. Tjejerna fick lite av oss alla. Jag drog vinstlotten idag. Min pasta var LJUVLIG!
Sen blev det lite sommar-garderobs påfyllning.
Jamie ville helst av allt bara gå i leksaksaffären så vi spenderade en mindre evighet där inne. Han hittade saker som han VERKLIGEN ville ha och duktig som han är har han sparat en massa pengar till dessa tillfällen. Idag blev det roler blades och en massa skydd. Han gick där ifrån och var sååå nöjd! Väl hemma dröjde det kanske 5 minuter innan dom satt på fötterna och han på väg ut för ett premiäråk! Sen tog inte lång stund innan han åkte både framåt, bakåt och hade lärt sej att bromsa! Jag funderar starkt på att köpa ett par jag oxå. Det skulle vara roligt att åka tillsammans med honom! Inte bara runt, runt på gården utan dra iväg lite längre... Det kan ju bli jätte mysiga utflykter! Sen har jag hört att det ska vara bra träning oxå! Det är ju ännu en bra anledning!

Vad säger vi om vädret då? HEEEELT FANTASTISKT! Såg att det skulle vara så här fram till fredag. Typiskt att det blir skit till helgen men man får njuta så länge det varar! Min syster är utomlands nu och har ungefär samma grader som vi har hemma. Det blir ju inte samma sorts värme men iaf! Jag ska pressa så att jag är brunare än henne när hon kommer hem! Hehehhe! Näe, jag har inte utrymme att bara ligga och glassa hela dagarna! Jag och barnen ska njuta av solskenet och får jag lite färg på lysrörern är det underbart! =)

I morgon kommer mina svärföräldrar hit. Det var länge sen. När jag menar länge sen är det lite mer än en vecka. Eller är det en vecka precis? Minns inte riktigt. Det där med datum och dagar är det lite si och så med. Min mormor frågade mej om datumet här om dagen och jag sa att jag trodde att det var den 8/5. Bara 1,5 vecka fel =S
Hur som helst, vi har ju lite som tradition att träffa Leffe och Mia på söndagar men vi var ju på mjölkö i helgen så vi kunde inte ses. Men det tar vi igen nu!

Förhoppningsvis blir det lite bilder i morgon! Från flygturen bla!

Nu är det dags att hoppa i säng!


*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0