Det har inte blivit mkt

bloggande de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp!

Mia och Leffe passade våra tjejer när vi var på fest. Dom hade skött sej oklanderligt. Självklart!=D
När vi fick höra allt dom gjort förstod vi att det inte bara var Stella och Nikki som hade haft roligt! Leffe och Mia hade njutit av tiden lika mkt som barnen!
Det känns tryggt och bra att lämna dom när vi vet att alla är nöjda och glada!
När dom kom hem märkte vi att vi varit lite efterlängtade iaf då dom sken upp som två små solar!

Vi hade jätte roligt på festen! Det var verkligen skitkul att partaja med Stisse igen!
Henke och Li bjöd på god mat och det var roligt att träffa fler av Stisses vänner!
En eloge till värdparet som verkligen såg till att alla hade det bra! Det var en superbra kväll!
Vi tog en taxi hem straxt innan 04 och dagen efter sov vi till 14!!!! Minns inte ens när vi sov så länge sist men det var iaf 2 år sen! UNDERBART! När jag vaknade tog jag en lång skön dusch och hoppade i myskläderna.
Kände mej som en ny männsika!

Idag kom bästa Jamie hem så nu är vi fulltaliga igen! På fm var vi ute på gårde och lekte. Sen gick vi in och åt pannkaka med sylt och glass som Jamie önskade! Det blev väldigt festligt en vanlig måndag! Sen åkte vi till forum. Jamie hade en klipptid. Jag med men jag flyttade den till i morgon. Det tar ju lite längre tid att fixa mitt hår och efter en stunds eftertanke insåg jag att det är bättre att göra det när barnen inte var med...
Jamie vart jätte fin och till hans stora förtjusning syntes det knappt att dom hade klippt. Han vill ju spara långt hår men topparna måste ju få sej en omgång ibland!
Efter forum åkte vi till Leffe och Mia och åt middag. Gott och mysigt som alltid! =D

Bilder kommer vid senare tillfälle. Jag har förlagt vår kamera...
Nu ska jag gå å lägga mej!


Ps. Mina systrar är finast i världen! Ds.



Ha det toppen!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0