Det skulle ju bli skitväder?!?!?!?

Ja, här sitter vi med tvätt upp till taket och Stella som fortfarande har lite feber... Det är allt lite synd om oss övriga som tvingas sitta inne i det här vädret... Men det är inget mot hur synd det är om henne som har varit så ynklig! 
Jag misstänker att hon är på bättrings vägen! Jag vågar inte säga att hon ÄR på bättringsvägen för magsjukan är så lömsk när det det gäller henne. Men jag håller verkligen tummarna att så är fallet! Hon har velat smaka lite mat och dricker mera frivilligt än hon gjorde igår. Det mesta smakar USCH enligt henne, men igår fick hon i sej lite glass och 4 fiskbullar och idag satt hon iaf med och petade i frukosten. Febern var nere på 37,5 i när hon vaknade så vi tog faktiskt en kort promenad...
Det var fortfarande relativt svalt ute och hon åkte vagn hela vägen. 
Till barnens förtjusning gick vi och hyrde film och köpte glass! Så ikväll blir det filmkväll och massa mys!
När vi kom hem från promenaden nattade jag tjejerna och Stisse tog med sej Jamie och köpte en ny cykelhjälm till honom. Han har fått välja helt själv och valde inte helt otippat en hjälm med silver i botten och rosa flames på. Den är jätte fin!
Jag ska ta en bild så att ni får se sen!

Vad vi gör under eftermiddagen beror helt på hur Stella mår...
Jamie hade önskemål om att gå till skogen en sväng...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0