Drottningen af muffins!

Ja, så goda var dom allt!
Jag ska egentligen inte ta åt mej hela äran då Jamie och Stella hjälpte till. 
Dom var bäst på att slicka skålen! =)

Efter fikat hoppade jag och tjejerna i badet.
Eftersom vi var på Jamies match mitt i deras vanliga sov-tid var båda lite trötta och kinkiga. Nikki fick ju en eftermiddags-lur men det hjälpte inte. När jag väckte henne vart hon arg som ett bi! Hon hade nog planerat att sova för natten. Men när vi badade höll båda humöret uppe! När vi sedan var färdig badade och färdig tvagade tog Stisse först upp Nikki, gjorde ordning henne för natten och stoppade om henne. Sen kom han tillbaka och skulle hämta Stella. Hon var i full gång med att flitigt tvätta hela kroppen för kanske 17e gången. Hon ville inte gärna gå upp men insåg efter en stooor jäsp att det nog var lika bra. Hon HATAR ju att gå å lägga sej med blött hår så det blev en blåsning på det. Efter det stod hon nästan och sov! 
Medans vi badade låg Jamie och tittade på scoobie doo i sitt rum.
Han tycker att det är jätte mysigt att ligga där uppe i sin säng och titta på tv! Ibland får han en bricka upp dit med diverse godsaker! Det spelar egentligen ingen roll vad han får på brickan.
Han blir lika nöjd om han får äppelklyftor som lite lördagssnarr! Idag överraskade jag med lite Chips och saft! Leendet gick från öra till öra!

Nu sover mina fina tre och jag ska plocka fram lite lördagsmys till mej och Stisse. Vi ska se en film på tv1000 drama. (Jag ska se en film kanske jag borde säga. Stisse läser nog sin bok vilket han oftast gör när jag tagit makten över tv-kontrollen=)

Idag har verkligen varit en BRA dag!

*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0