Fina Jamie

är hemma! Han var på toppen humör när han kom hem! Hur mysigt som helst! Vi hittade ett jätte bra datorspel till honom när vi var och handlade förra veckan. Det fick han idag. Ett spel där man tränar läsförståelse, stavning, problemlösning, addition och subtraktion, veckodagar, räkna pengar, likheter och olikheter osv. Till vår stora glädje tyckte han att det var jätte roligt! Han är ju inte mkt för stillasittande aktiviteter (vilket är bra iofs). Men vi är glada att det föll honom i smaken!

Jag gjorde korvstroganoff med ris idag. Alla, till och med Stella åt jätte bra! Jamie fick nog i sej 3 stora portioner! Toppen eftersom vi skulle iväg på hans fotbollsträning efteråt. Idag åkte vi allihop. Jag tror att Jamie uppskattade det! Det var skönt att komma ut lite efter 1,5 veckas stugsittande! Tjejerna njöt av den friska luften och av att titta på alla männsikor! Dom träffade en liten tjejkompis att leka med oxå!
Efter träningen var slut åkte vi raka spåret hem. Jamie hoppade in i duschen medans jag och Stisse dukade fram kvällsfika. Det är så himla mysigt att sitta runt bordet och fika på kvällen. Då får vi lite tid att prata om dagen som gått och vad vi ska göra under veckan. Man märker att barnen gillar det oxå.

I morgon ska vi på kalas! Om Stella håller rätt temperatur vill säga! 
Det ska bli roligt att komma iväg! Känns som om vi suttit inlåsta i evigheter... Så spännande är det att komma ut! Leffes mamma fyller år och vi ska dit och fira henne! Alltid trevligt att träffa släkt och vänner och sen har jag hört rykten om att det ska bli smörgåstårta... Jag känner lycka! Smörgåstårta är lycka!

Här kommer lite mobilbilder!


Redo för nattis!

 
På väg till mjölkö!


Sötnos!


På landet har vi ingen syskonvagn =D
Man tager vad man haver!


Idag!


Idag!


KÄRLEK!


Allt för idag gott folk!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0