Frisörbesök!

Känns så lyxigt att sitta hos frisören i flera timmar! Jag älskar att bli killad & fixad i håret! Just löööve it! 
När jag kom hem överraskade jag Jamie med en sån där sprayfärg till håret. Han ville ha en när vi var där igår men vi hade lite brådis så det fick vänta. Han hade en svart spray hemma och önskade sej en gul. Han sken upp som en sol när han fick den!! Men det bästa var ändå det DS spel som han köpte för egna pengar. Han har sparat och sparat och nu kunde han köpa det!  Lycka!

Stella som fick lite för mkt sömn idag när jag var hos frissan kunde inte komma till ro ikväll så hon sitter och bloggar med mej. Hon vet att hon är uppe på "nåder" och är väldigt lugn och stillsam. =)
Jag ska hoppa i badet med henne så kanske hon kan somna sen!

I morgon ska vi på fest igen! Min fina syster ska ta studenten och vi ska fira det med buller och brak! Näe, riktigt så blir det inte. God mat och dryck och sen en ganska tidig hemgång. Det är ju faktiskt en vanlig vardag. =P

Jaha, det får bli allt för idag!
Hoppas att ni andra har haft en lika bra dag som jag och mina fina tre!


*kram*


Kommentarer
Postat av: Johanna - Max mamma

Nej får bara en kommentar!

Vi får försöka boka in något nästa vecka.

2010-05-06 @ 08:12:21
URL: http://ginnsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0