God kväll!

Jag känner att det är dags nu!
Pelle har uttryckt sin sorg över att han inte är omnämnd i bloggen tillräckligt mkt.
Jag har svarat honom att när rätt tillfället innfinner sej ska han självklart nämnas. =P
Nu känns det rätt!
(Pelle är Stellas gudfar, Stisses bästa vän och faktiskt min första dagis-kompis!) 
Igår var Stisse på fotboll med Pelle. AIK vann och dom gick ut på stan! Det fanns anledning att fira och Pelle beställde in Moet! Pelle gjorde Stisse så in i vassen glad för att han gillar bubbel! Tänk att Pelle är så bra! Pelle är en kille man kan lita på helt enkelt!

Vi gillar dej PELLE!

Förmiddagen var lugn. Stefan tog Molly med sej och promenerade till skolan tillsammans med Jamie.

Jamie som brukar beklaga sej över att det är så jobbigt att gå, gick med raska steg och pratade oavbrutet.
Han var uppenbarligen mer än nöjd med sällskapet! =)

Båda tjejerna var jätte lugna på fm.
Jag vet inte om dom är på väg att bli sjuka för dom var ovanligt sega trots att dom gick och la sej i vanlig tid.
Dom satt mest och pysslade med sitt och slängde ibland ett öga på barnkanalen som stod på i bakrunden.
Vår största kraftansträngning var ett dansrace precis innan lunch.
När dom sov middag sov jag med. I hela två timmar!

På em. var vi hemma hos mamma och firade Sandra som fyller år (i morgon)! Det var mysigt! Våra sociala tjejer skruttade runt bland alla gäster och var otroligt nöjda med tillvaron! Alla frågade efter Jamie som tyvärr åkte till sin pappa idag. På något sätt lyckas de flesta tillställningar hamna då han är där.  När vi har en tillställning ser vi självklart till att det är när han är hemma men man kan ju inte begära att alla ska flytta runt sina födelsedagar etc.... 
Åh, va jag saknar honom nu! Hoppas, hoppas att veckan går fort så att han är hemma snart igen!

I morgon ska farmor Mia komma hit på middag. Det ska bli mysigt! Hon kommer att ta med sej sin kamera så att jag kan föra över våra bilder till datorn! Kanske dags att lösa det där kamera problemet en gång för alla...
Jag fotar ju väldigt mkt. Nästan varje dag!
Någon som har ett tips på en bra kamera?

Ha en trevlig kväll!
*Kram*


Kommentarer
Postat av: Pelle

Så ja !!

2010-05-15 @ 03:26:16

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0