Härliga dag!

Vi började dagen med att gå till en ny lekplats! Barnen tyckte att det var jätte roligt! Både Stella och Nikki är ena riktiga klätterapor! Det var en låååång trappa upp till rusch-kanan och båda fixade den galant! Vi lekte och busade ända fram till lunchtid då vi promenerade hem igen! Vädret har ju varit fantastiskt idag! Härliga sol!

Efter lunch och vila kom Annika på besök! Alltid lika trevligt! Vi fikade och pratade. Tiden bara flög iväg!
Hon hann knappt gå utanför dörren innan farmor Mia kom hit! 
Vi åt helgrillad kyckling, pommes, sås och tomatsallad med fetaost till middag.
Alla åt som hemlösa! =)
Plötsligt var det kväll och farmor Mia hjälpte till att göra iordning tjejerna inför natten.
Sen var det nattis!

För tillfället sitter jag och Stisse i varsit rum. Vi har olika viljor om tv-programmen idag så vi delade upp oss =)
Det har aldrig hänt förrut. Att vi delat upp oss menar jag förstås! Vi har alltid kompromissat.
Det var inge roligt att titta ensam så nu direkt efter DH bad jag honom komma ut igen!
Jag skippade cougar town... Allt är roligare om man är 2!

Här kommer lite bilder!
Jag har ju lagt upp massor på facebook idag, så
vill ni se mer får ni kika där!


Vi har varit på Alvas kalas!
Jamie och Alva fnissade ikapp!


Bäsa Sandra var där såklart!
Hon gjorde allt för att undvika kameran men lyckades ikke! =)


Sara och Lina!


Finaste killarna!


Bästaste vi!


In action!


Lite misstänksam till nya kojan...


Finis!



Vår fina Molly!


Nikki snackar med papsen!


Morgontrötta!
Stella skjuter ut hela hakan likt en bulldog i ren protest.
Hon är morgontrött och vill sova mera!
Jamie är pigg och glad som vanligt!
Här är han klädd i sitt bästa kamera-smajl =)

Här kommer dagens bilder!


Bakar!


Älskling!


Jag tror att Nikki försöker gräva sej till Kina!


Stella gungar på en "stor" gunga för första gången!


Stella med sina nya solisar!


Kärlek!

Ja, det var nog allt jag bjuder på här... Men som sagt, mer finns på facebook!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0