Jag tar tillbaka det...

Bellabus är inte alls frisk. Vi har varit i princip varit inne och tagit det lugnt sen i torsdags då hon blev sjuk. Vi var i väg en sväng i söndags. För övrigt har vi bara tagit korta promenader och då har hon suttit vagnen. Ändå pendlar tempen mellan 37.5 och 38.3... Hon äter nästan ingenting och idag har hon sagt att hon har ont i armbågarna och att hon inte mår bra i magen... Vi har köpt hem saker som hon gillar men hon vill inte ha något alls. Hur länge kan man man leva på några jordgubbar och lite vindruvor? I morgon ska vi till doktorn och då ska dom få ta varenda litet prov som går att ta!
Jag blir inte klok på detta!

Idag har vi shoppat lite! En ny matta till vardagsrummet. Den förra strök med under Stellas magsjuka. Lika bra det. Jag gillade den aldrig. Sen har vi ÄNTLIGEN köpt en garderob med skjutdörrar till hallen! Wiee! Vi hade tänkt spegeldörrar men ångrade oss när vi tänkte på alla små fingeravtryck som vi torkar bort överallt, jämt och ständigt. Vi behöver inte ett ställe till att gno på. Så det blev en helt vit. Tråkigt men ack så praktiskt! I morgon ska vi inhandla elfabackar till var och en! No more ändlöst letande efter en passande mössa, hatt, fleecejacka osv. Rätt sak på rätt plats!

Jaha, jag har inte så mkt mer att skriva då vi sitter inne och inte gör så mkt... Eller jo! Min syster var här igår och idag! Bästa Sofie! Å va barnen blir glada när hon kommer hit! Hon har ju varit ute och rest så hon var verkligen efterlängtad! Hon hade köpt med sej fina presenter till barnen och till oss vuxna! alla vart så glada! 
När tjejerna sov satt Jamie, Sofie och jag ute på balkongen och spelade yatzy. Jamie är fortfarande en dålig förlorare =) Han vann en gång och då kunde han knappt tro att det var sant. Han vart nästan sur för att han trodde att jag lurade honom att han vunnit! Söta unge! Jag tog massa fina bilder som kommer in här sen.
Sandra, om du läser detta så saknar vi dej. Det var länge sen du var hemma... Jag vill inte riktigt gå med på att du bor där borta så du får allt komma hem snart! Vi längtar efter dej!

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i den nybäddade sängen! Det ska bli sååå skönt!
Hoppas att ni haft en toppen dag!
*kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0