Måndag!

Idag är det måndag och bästa Jamie kommer hem! Som vi har längtat! Men det har nog varit ganska bra att han varit hos sin pappa eftersom Stella varit sjuk hela veckan.
Idag har hon varit feberfri på fm. Första dagen på 1,5 vecka. Konstigt nog har jag en jobbig magkänsla.
Väntar på att läkaren ska ringa ang. provsvaren.
Eftersom Stella var feberfri har vi varit ute på gården lite. Hon som ÄLSKAR att vara ute satt mest och gjorde ingenting. Jag grävde och gjorde närmare hundra sandkakor för att få henne på bättre humör men näe... Hon kastade lite småsten i en brunn och tittade på en annan flicka som oxå var där... Efter lite mer än 1 timme ville hon gå in. Det händer aldrig i vanliga fall. Men det kanske bara är att hon är lite orkeslös efter så lång tid av feber. Nikki däremot for runt som en galning. Åh va roligt allting var. Sanden verkade vara godare än hon mindes för hon stoppade i munnen så fort hon hade möjlighet.
Hade jag låtit henne äta hade sandlådan varit tom vid det här laget!

Jamie ville bli hämtad tidigt idag så jag tänkte vara där precis när skolan slutar.
Äntligen är han hemma igen!
Min GULLUNGE!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0