Oj, inga inlägg sen i onsdags...

Vad har vi gjort sen dess... Mest haft vanligt familjeliv tror jag! Bästa mysiga vanliga familjeliv!
Igår var det fredagsmys. Vi åt stek, potatisgratäng och sås till middag och senare vart det som alltid, Talang och godis! Men då sover tjejerna. Jamie njöt i fulla drag av att få vara ensamma med oss! Vi oxå såklart!

Idag hade Jamie match. Det gick sådär. Värmdö förlorade. Men dom kämpade bra och var superduktiga ändå. Vi märker att Jamie har utvecklats. Han spelar på ett helt annat sätt. Han ser spelet mer än förr. Det är lixom inte bara han och bollen utan han har börjat se sina lagkamrater och passa lite. Inte hela tiden men ibland! Sen är han inte alls lika sur efter en förlust som han varit förr!
Efter matchen åkte vi hem. Jamie tog ett långt skönt bad. Jag gjorde lunch och Stisse busade med tjejerna. Dom dansade till hög musik och ingen gör det med sån inlevelse som Stisse! Hela familjen fnissar och imponeras av hans moves! =)

När vi avklarat lunchen bakade jag, Jamie och Stella muffins medans Nikki och Stisse vilade en stund.
Vi gjorde lyx muffins med chokladkross och hallon i! Hur dom smakar återstår att se. Vi ska fika nu!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0