Sol!

Älskade sol! Man blir på toppenhumör av dessa varma strålar!
Vi har knappt varit inne på hela veckan! Men idag vakna Stella med feber...
Får man säga att det är tur att det ska bli skitväder till helgen? Om vi ändå ska vara sjuka kan det lika gärna regna. Då blir det inte lika outhärdligt att sitta inne!

Vi hade planerat att gå till affären nu på eftermiddagen men jag vill inte låta Stella sitta i vagnen med gassande sol i ansiktet när hon är sjukis så det blir tarzan filmen ochh soffmys istället.
Stisse får helt enkelt ta uppdrag handling idag.

Nu äntligen har jag fått in bilderna på datorn!
Här kommer dom!


Vattenlek!


Bada!


Det bästa stället på jorden... Landet!



Där blev det lite jobb...


Alla måste hjälpa till!


På språng!


Vissa behövde sova middag...


Hopp, hopp!


Våra kvällar såg ut så här!


Vi tittade på när Stisse tog en flygtur!


Den lustiga flygmaskinen =)


Nikki tittade oxå när pappa lyfte!



...


Molly njöt av livet!


Jag bjuder på en väldigt osmickrande bild på mej själv som bevis för att jag faktiskt gjorde det!


Uppe på 101 meter!!!!


Vackert!


Det var långt ner till marken...


Synd att den här bilden blev suddig. Enda bilden där jag kan berätta vilka öar jag tagit kort på...
Ön till höger är vaxholm och den till vänster är borgen där pippi spelades in. =)

Ja, det var alles... Jag har inte varit lika ivrig att fotografera den senaste tiden... Jag ska ta mej i kragen!


*kram*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0