Söndag em.

Vi lämnade av barnen hos farmor Mia som snällt stod vid parkeringen och väntade för att vi var lite sena. Jamie ville promt stanna med Mia han oxå så jag och Stisse åkte ensamma till forum. De inköp som jag planerat att göra till honom får vi ta om en vecka. Jag var tvungen att besöka frisören en gång till för att det inte vart någe bra sist. Det vart det inte denna gång heller!!! Så jag ska tillbaka ytterligare en gång! It sucks! Det kändes lyxigt att sitta där att bli fixad med första gången. Å lite lyxigt idag. Men när resultatet inte blir som jag vill känns det bara värdo. En sak har jag lärt mej iaf.
Det är slut med billigt hemmafix! Det är nämligen en gammal hemma-färgning som ställt till problem!
Men snart är jag vrålsnygg igen! =P

Mina fina tre sover sött i sina rum. Det är söndag och Jamie ska till sin pappa i morgon.
Det suger oxå.
Den här veckan har gått alldeles för fort =(
Men som tur är kommer nästa vecka troligtvis gå fort den med eftersom jag har en massa planer. Så det säger bara *vips* så är han hemma igen! (man kan ju hoppas iaf)

Nu ropar soffan på mej!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0