Idag är det en kalasdag!

Jamies ska ha kalas för klassen ikväll! Det är alltid lika roligt! Han är sååå pirrig! I år blir det lite speciellt... Han ska ha övernattningskalas! Det börjar kl.18 och håller på till 10.00 dagen efter! Jag håller tummarna för att Jamie ska hålla ihop! Han har ju varit pirrig nästan hela veckan så nu när det väl är dags kommer antagligen migränen som ett brev på posten. Jag önskar så innerligt att den väntar med att komma till efteråt! Eller jag önskar så innerligt att han kunde få slippa den helt såklart, men om han måste få det så vore det bättre att det kom efter alla gått hem...
För tillfället håller jag på att planera skattjakten. Det var det som slog höst förra gången! Jag måste ju göra det lite roligare i år, så det blir skattjakt/frågesport. Jag kommer att ställa frågor om Jamie, som de andra barnen får svara på. Inga svar kan egentligen bli fel! Det ska bli intressant att få veta hur dom ser på Jamie!
För varje svar kommer dom närmre skattkistan! 
Efter det har vi lite disco, snacks och lekar! Vid 21 åker dom som inte ska sova kvar hem och när dom gjort det har vi som är kvar "bio"! Sen får vi se hur länge dom är vakna och hur många vi får skjutsa hem under natten!
Detta kommer att bli såå roligt!



Nu ska jag fortsätta med kalasplanerna!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0