Pics

Jag är sååååå trött! Jag hade svårt att sova i natt. Därför blir det bara ett par bilder!





Fina flickor!


Favoritleken just nu. Bädda ner sig!



En ny lek. Duka med duk och bjuda på allt från frukt & kladdkaka till snus!
Hälsosamt värre!


Tandlöst!


Sötnöt!


Busfröt!


Mamma: Näe, vad gör du???
Nikki: Låtsas vara skämsig...


Men hon kan inte hålla sej så länge och börjar fnissa!


Äter lite tårta!


Tvekar inte att göra samma "dumhet" flera gånger.
Jag vet inte hur många gånger jag lyft ner henne från vardagsrumsbordet. Efter typ 3745 gången slutade jag med det. När jag slutade visa henne intresse när hon klättrade, slutade hon klättra! Såklart! =)
Nu händer det bara enstaka gånger, som ikväll!


Kramis sjukispappa!


Sjuuuukt trötta!


Men roligt har vi iaf!


Hahhaha! Denna bjuder jag på! Snyggisar va?!?!


Dags att gå å lägga sej!


Men jag måste ju se Grays först!
Ta hand om er!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0