Tjolahopp!

Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Jamie. Det gick bra! Känner mej så lättad! Han (vi) har kämpat hårt och det har gett resultat! Bästa Jamie!

Jag har feber. Kände mej jätte risig redan när jag klev upp i morse så det var inte helt oväntat. Men jag gick till jobbet iaf. Jag hoppades att det skulle gå över. Men näe... Blek som ett lakan och fryser som en utter! Jag är inte förkyld eller nått, bara feber... Alla mina fina tre är tokförkylda! Dom hostar, nyser och snorar... Håller tummarna för att dom blir bättre till helgen eftersom att vi ska ha kalas och för att Jamie har en hockeymatch som han verkligen vill spela! Å dopet får vi inte heller missa! Ja, den här helgen är fullspäckad =S
Snart är vi åter i vårat lugna lunk igen. Nu är det mest julbak och julpyssel som står i almenackan! =)

Nu ska jag bädda ner mej!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0