Vilken dag!

Jag har haft en toppen dag! Först cafe´modellen med alla fritidshemspedagoger på värmdö. Där fick vi massor av idéer att ta med och förhoppningsvis lyckas driva igenom i praktiken! Sen fick lyssnat på en så himla bra föreläsning! Den var så INSPERERANDE!  
 
När jag kom hem var Jamie redan hemma! Underbara son! Gud va jag har saknat honom!
Han mötte mej med en stooor kram! Kärlek!
Eftersom jag oftast är den som lämnar och hämtar barnen kändes det konstigt men otroligt mysigt att mötas av deras glädjetjut när jag kom innanför dörren! Jag är så himla glad över min familj! Jag har väldens mest underbara ungar och Stisse är den bästa, finaste och mest inteligenta man jag någonsin mött! Jag är sååå lycklig! Märks det? =P

Stisse är fortfarande sjuk. Febern och huvudvärken vill inte försvinna.
Jag och Jamie har klarat oss so far! Jag hoppas, hoppas att vi slipper! Det räcker med sjukdomar nu känner jag. (Det har jag dock känt ganska länge...) Jag VILL jobba!

Ikväll är det premiär för pensionärsjävlar! Det har vi sett fram emot!

Ha en trevlig kväll!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0