Vilken lååång dag!

Gick upp i ottan och fick en smärre chock när jag tittade på termometern! 9.8-!!! Men oj, vilket härligt väder! Det bet lite i kinderna men solen sken och det kändes så ljust! Det gav mej en energikick! När jag kom till jobbet fick jag veta att det var möte. Det hade jag ingen aning om! Totalmiss! Som tur var var det tre till som av någon  anledning inte helle mindes det! Så kan det gå! Mötet var ovanligt trevligt iaf! Vet inte om det berodde på godisskålen som stod placerad mitt på bordet eller om det är för att jag har fantastiska kollegor..?
Jag tror att det var en blandning av båda delarna! Fan va jag trivs på jobbet!
Flickorna är inne på andra friska veckan och jag känner att jag kan vara delaktig på jobbet på ett helt annat sätt! Kalla mej optimist, men väl inne på 2a arbetsveckan känner jag LYCKA! Det är på väg åt rätt håll! =)

I morgon har vi en läkartid till Nicole. Hon ska få en vaccination. Vi har dragit på detta länge. Antingen har hon varit halvkrasslig, sjuk eller så har hon precis blivit blivit frisk och vi har inte velat riskera att hon ska bli sjuk igen. Men när jag ringde för att omboka för hundrade gången fick jag veta att vi måste börja om med vaccinationen om vi skulle missa en tid till. Så det är bara att göra´t! 

Nu börjar Pensionärsjävlar! Ett program man inte kan missa! Sååå bra! 

Ovanstående skrev jag igår men det vart aldrig publicerat. Min syster var här så efter favoritprogrammet satt vi och pratade om lite planer för framtiden. Det var så kul att jag glömde bort att fortsätta blogginlägget! 
Så jag fortsätter nu! 


Idag vart det en kortare arbetsdag för min del. Eftersom Nikki skulle få spruta på morgonen gick vi först dit och sen lämnade jag flickorna på förskolan vid 09.45. Vaccinationen gick bra. Men fy så ledsen hon blev. Hon tittade med stora tårfyllda ögon på mej och sen tjöt hon rakt ut! Det gick snabbt över men lilla plutt va jag tyckte synd om henne! Hon har varit lite kinkik och hon verkar öm över benen. Vi håller tummarna för att hon inte får feber!
Jag slutade 15.30 och då var snökaoset ett faktum. Hoppas, hoppas att det är borta i morgon! 

Sofie stannar över natten igen. Mysigt! Tjejerna är överlyckliga! Sen vill Sofie gärna att jag påpekar att min lillasyster är den bästa som finns! Det är precis vad hon är! Bästaste Fia!

Nu ska jag natta flickorna!
Ta hand om er!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0