Efter en veckas isolering...

Känns livet sådär kan jag tala om. Den enda friska luft vi fått är då vi promenerat med Molly. Jag har mer eller mindre "hittat på ärenden" för att ha en giltig anledning att gå ut. I förrgår var det apoteket. Vi behövde fylla på med nässpray och alvedon till kidsen. Igår tog vi en härlig prommis till okq8 och hämtade ut en litet paket till lilla mej! Tjohoo va bra det kändes! Idag ska vi till affären och inhandla diverse förnödenheter till kvällen.

Igår var min syster här och förgyllde vår tillvaro! Tjejerna vart sååå glada över att få någon annan än tråkiga mamma att leka med. Sen kom farmor Mia oxå! Jag och tjejerna bjöd på tacos och efter det vart det bullar från Dellan! (Det passade vi på att köpa då vi hämtade mitt paket! Amm!) Vi var proppis när vi avslutade middag och fika! Man äter ju alltid liiiite för mkt...

När vi hade vinkat av farmor nattade jag tjejerna. Sen dukade jag och Sofie fram ytterligare godsaker! Passionsfrukt, vindruvor, ost och kex! Igår åt jag nog mer än jag i vanliga fall äter på en vecka! Hahha! Gott!


I love mina nya skor! (Nikki oxå!)

 
Liten sjukis!


2 som var glada när moster fia kom på besök!


En till som vart lycklig!


Hösten är här!


Här kämpar Nikki med att få i sej allt på en och samma gång!


farmor och Stella mys!


Vad farmor hotar med här vet jag inte men Stella verkar förskräckt!


Men det löste sej iaf!


Bajskorven luktar...


Bläää!


Torsdagsmys!


Gött!

Plikten kallar! Återkommer senare!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0