Förresten!

Jag har glömt att berätta Det roliga!! När vi var på IKEA handlade jag 3 fina lampor! En golvlampa och två som står i fönstret, lite bunkar till bak, en literkanna, en karaff, 3 st förvaringsburkar i glas till barnens pysselsaker, värmeljus, doftljus, två blommor, klämmor till påsar, ramar till foton och barnens konst... Ja, det var nog allt... Det piggar upp iaf! Shopping!

Men jag måste berätta en sak till! Jamie har blivit affärsman! Han rensade sitt rum för ett tag sen och sen lämnade han in det han inte lekte med till Pinoccio. Idag var han där och kollade hur affärerna gick. 260kr hade han tjänat! Åh så lycklig han var för sina goda affärer! Han kommer inte att ha en pinal kvar om det fortsätter så här! Han vill sälja allt! =)

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0