I morgon får jag förhoppningsvis träffa doktorn!

Jag har så bedrövligt ont i halsen! Det vägrar att gå över! Jag ringde skärgårdsakuten vid 09 i morse. Dom ringde tillbaka 11.10 och då var alla tider fyllda. Det suger. Men men. Sånt är livet! 
Nu ska vi (Stisse) snickra ihop nya tv-bänken!!!! Wiee!

Här är gårdagen och eftermiddagen i bilder!


I söndags målade vi!


Nikki ser chockad ut när jag återigen bannar henne för att hon äter färg...


Men sen fortsätter som om inget har hänt!


Vem släckte ljuset?


Min stora kille har tappat en till tand!


Jamie och mamma mys!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0