Ja, vad säger man...

Usel uppdatering! Absolut! Det var full rulle förra veckan. Jag rusade över allt, hela dagarna men tycktes ändå inte ha någon tid över. Är det livet kanske? Jag vet inte riktigt om jag köper det... Jag har iaf fått schemat ändrat. Tack vare fantastiska kollegor och vår braiga chef! Jag kommer aldrig behöva hämta Jamie eller tjejerna senare än 16.05. Vi prövar så ett tag och så utvärderar vi sen. Jag har ju inte skaffat barn för att dom ska förvaras på en förskola! Näe, så ska jag inte heller säga. Det var att nedvärdera alla fantastiska pedagoger som sliter hårt för alla underbara ungar!
Alla mina barn har toppen pedagoger runt om sej på dagarna!
Jag och Stisse kan absolut gå till jobbet och känna oss trygga! Trots det... kommer det att bli en liten.. Eller egentligen ganska stor... Jag hemlighåller det tills vidare, då jag inte vet vilka alla ni läsare är. Jag vill ju inte att saker och ting ska komma fram till de människor det berör här... Vissa saker vill man ju tala om själv.

Idag är det nog dags för kort barnstatus!

Jamie: Förra veckan fick jag sååå mkt beröm för honom i skolan! En av lärarna kom fram till mej och sa "Guuuud vilken go kille du har! Han är så vänlig! Å glad och härlig jämt! Det gjorde mej jätte glad! Den senaste tiden har han varit sjuk väldigt mkt vilket är synd då han missar så mkt skola. Men snart är han nog tillbaka på banan igen. Underbara, fina kille!

Estelle: Här har vi en tjej som växer! Inte bara på längden och bredden utan mentalt! Det är så häftigt! Här om dagen satt jag med mössa innomhus och hon sa "Ta av dej mössan mamma!" När jag frågade om hon inte tyckte att den var fin svara de hon "Du är jätte vacker mamma men vi är faktiskt innomhus!" Haha! Sen räknar hon till 9 helt själv!

Nicole: Minns ni att vi kallade henne brottar-britta? Idag kan jag inte förstå varför! Hon är s ödmjuk och go att man kan äta upp henne! Visst prövar hon sina syskon ibland men oj vilken go tjej hon är! Nya ord är: blöja, äpple, titta, komma, NEJ, ja, tack, akta... Alla är kanske inte nya men det är dom som används flitigast just nu! 

 Stisse har fått nytt jobb förresten! För en vecka sen! Grattis till nya jobbet älskling!
Nu ska jag dyka ner i 3e twilight boken! Dom är beroendeframkallande!

Min kameraladdare är borta! Någon som kan tala om vart den är?

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0