Jaha...

Tjejerna är sjuka... Feber och förkylt... Stella vart hemringda från förskolan i tisdags och igår följde lillasyster samma mönster... Igår träffade vi Mia och Leffe en liten stund. Från ingenstans kom Nikkis feber och hon vart totaldeckad direkt! Hon låg som en säck potatis i Mias famn och ville inte bli klappad på eller myst med. Hon ville bara vara ifred. Så liten och så ynklig! 
Mia hade shoppat en massa kläder till flickorna. Stellas ögon tindrade som om det vore julafton! Hade jag haft en kameraladdare hade jag tagit kort på dom i allt fint! Mia, Stella ville absolut ha den fina klänningen hon valde igårkväll!

I morse vaknade jag med båda flickorna i vår säng. Hur och när dom kom dit har jag ingen aning om men mysigt var det! Stella frågade efter sin pappa och när jag berättade att han var på jobbet svarade hon mej "Meh, va dåligt! Ring pappa!" Jag ringde och han satt i möte och skulle ringa oss sen. När Stella fick höra detta svarar hon mej "Typiskt möte! Som du mamma! Dåligt!" Hahha! Jag tror visst att hon imiterar sånt hon hört någonstans!

Idag saknar jag Jamie. MASSOR! Det känns så himla tomt här hemma...


Ta hena dom er!
Kram T


Kommentarer
Postat av: läsare

alltid du som vabbar..?

2010-10-28 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0