Nikkis första feberfria dag!

Hon har varit glad som en lärka! Båda två föresten! Wiee va härligt! Däremot vaknade Stisse med världens huvudvärk och feber. Vad är det egentligen? Jag har hört flera den senaste tiden som klagat över just huvudvärk och feber. Efter lite piller var han iaf lite piggare och bestämde sej för att följa med oss på promenad iaf! Toppen tyckte jag! Vi gick till en förskola i närheten och lånade deras gård lite. Flickorna hade sååå kul! Dom nöjde sej aldrig! Tillslut bestämde vi oss för att gå förbi Dellan och köpa med oss lite fikabröd. Mina systrar skulle ju komma på besök! Två bullängder och ett gott bröd senare mötte vi upp Sandra och Solo och gick hem och fikade! Sofie kom en liten stund senare! Stisse stackarn låg i fosterställning i soffan å sov hela deras besök... Det gör han fortfarande för den delen.. Från 12 till nu har han legat där, stackarn...
Sandra tog med sej Molly när hon åkte hem. Hon kommer att få det både roligt och mysigt hos moster! =)

I morgon kommer Jamie hem! Som jag har längtat! Min gullunge! 
 
Här kommer lite bilder från dagen!


När Stella själv får välja!
Stella har tagit fram kläder ur garderoben och klätt sej helt utan hjälp idag! Heja dej!
Här kör hon lite spontandans!


STUDSMATTA!!


Sjukis-pappan och lilla Kollen!


Detta var urkul!


=)


Rida, rida ranka, hästen heter Blanka...


Sötnöt!


Visar upp sina talanger för Bella...


Tokiga pappa!


Det krävs så lite för att imponera så mycket =)


Sen var det Stellas tur!


Hon vänder sej för att försäkra sej om att att jag VERKLIGEN ser hur duktig hon är!
Jag ropar och stojar. HEJA DEJ STELLA! ÅH, VA BRA DU ÄR!


Nikki märker inte av stohejet. Hon har full fokus på sin pall-paj!


Stisse skojar med Stella


Hon vart lite orolig så Stisse fick förklara att det var helt okej, eller till och med roligt!


Kollen bara gräver och gräver...


Stella samlade mod och prövade!


Det var vingligt men ROLIGT!


Tjooo!


Sen vart det trädklättring!


Alla tyckte inte att det var lika roligt...


Nikki var förtjust i fågelhuset!


Finisar!


Såååå fina!


Fågelhuset!


Fruktstund!


Här var det halt! Spännande!


Puss!


Nikki hittade en fin kvist med massor av blad!
Stisse vill gärna låna kvisten lite...


Det fick han!
Nikki tittar storögt på sin fina pappa när han kastar kvisten högt, högt upp i luften!


Men va hände!?! 
Tokiga pappa glömde att ta emot kvisten och fick den i huvudet!



 Det här hemska fick vi se på vägen hem!
Till Stella och Nikki sa vi att fåglarna haft en hård natt och var lite trötta...
Det köpte dom. Men enbart för att jag höll i en gigantisk bullpåse.
Stackars fåglar!



Det var nog allt för idag!
Nu ska jag krypa ner i soffan och se en film! Mys!
Va roligt det är med kameran! Såååå glad att jag hittade laddaren!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0