Svar på en fråga...

Ja, för tillfället är det jag som vabbar. Stisse har provanställning på sitt nya jobb och därav faller det sej naturligt att jag gör det. Detta är inte helt utan ångest, jag känner ju att jag missar massor på jobbet och Stisse känner att han missar massa tid med flickorna. Men så är det just nu. I framtiden kommer vi dela det på hälften så gott det går.

I morse tog jag och flickorna en kvick prommis till konsum. Jag köpte lite yoghurt för att försöka truga i dom något jag vet att dom gillar. Deras matlust är inte på topp. Gick förbi dellan och köpte med mej lite fikabröd oxå. Allt för att få i dom något. Men inte ens det gick. Dagen har mestadels bestått av pip och gnäll... Båda har feber men Nikki har det snäppet värre. Hon har förbrukat blöjor och våtservetter till förbannelse, om ni förstår vad jag menar. Framåt eftermiddagen var både våtservetterna HELT slut och vi fick lösa saker och ting på stenåldersvis. När Stisse kom hem var jag urled på att sitta hemma, på gnället och på alla blöjbyten. Vi tog en blixtvisit till coopen. Jag blir på bättre humör av att handla. Spelar egentligen ingen roll vad jag handlar. Idag blev det blöjor, våtservetter, en sophink och lite godis. Så lite kan göra så mkt!

I morgon kommer farmor Mia hit och passar sjuklingarna så att jag kan jobba lite! Tusen tack Mia!
Helgen kommer att bli lugn. Jag kommer att ha mkt tid att leta efter kamera laddaren!

Ta hand om er!
Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0