Älskade Jamie!

Efter han hade gått och lagt sej idag så kom han upp och sa att han hade något i ögat. När jag tittade såg jag något svart. Vi trodde först att det var en fluga men efter mycket sköljande fick vi ut det som visade sej vara något skräp. Jag vet inte riktigt vad men vi fick ut det iaf...


Han var så modig! Här sköljer vi försiktigt.


Där är skräpet!


Visst ser det ut som en fluga? Någon som vet vad det är?

Efter vi fått ut skräpet ur lilla ögat behövdes lite tröst då han tyckte att det var lite läskigt och obehagligt. Skräpet var ganska hårt och vasst så jag förstår att det gjorde ont! Han satt en stund i Stisses knä. Sofie som hämtat honom i skolan tidigare idag hade fått äran att ta hand om en grej åt honom. Ett brev. Det var inte vilket brev som helst utan ett KÄRLEKSBREV! När han satt där i knät så gav vi honom brevet vilket fick allt det onda att försvinna på studs! Han berättade för oss vad det stod så pratade vi om att vi oxå skrivit kärleksbrev när vi var små! Han älskar såna storys! Vi pratade om hur pirrigt det var när man skrev det, hur det kändes när man lämnade det och hur förväntansfull man faktiskt är när man väntar på att kanske få ett tillbaka. Vi berömde tjejen över hur modig hon var som vågade lämna det till honom. Han var pirrig och stolt över sitt brev! Gullunge! Han har blivit så stor! Ett KÄRLEKSBREV!


Kolla va lycklig han är! Goa unge!


Mina fina killar!


Sofie var med på fredagsmyset!


Knäppisar!


Vid 20.30 var det en övertrött kille vi bäddade om! (20.35 sov han som en stock! =)


20.40 fick vi bädda om Molly och Sofie...


Nu ska jag krypa ner i bingen jag med!
Ta hand om er!
Kram T



Ps. Johanna! Vart såg du oss? Varför kom du inte fram och hejade!? Jag hade så gärna velat se eran lilla Max! Er oxå för den delen! Kram Ds.


Kommentarer
Postat av: Johanna - Max mamma

Inne på Coop!

Jag vet inte varför jag gick fram.

kan bli lite blyg ibland, tro det eller ej men det är sant!

kanske vi kan boka in en lek date någon dag ni är lediga?

2010-09-11 @ 15:24:13
URL: http://ginnsy.blogspot.com
Postat av: Mela

Skräpet kommer från något träd! vet dock inte vilket träd ;)

2010-09-11 @ 15:28:42
Postat av: Baggel

Björkfrö!

2010-09-12 @ 11:52:57
Postat av: Cattis

Skräpet kommer från en björk, det är som små bruna rullar som det sitter massor av såna där små skräp på.

Skönt att ni fick ut den, måste ha gjort jätte ont!

2010-09-12 @ 12:18:44
Postat av: sofie

haha oooj vilka fina bilder på mig. Det är dags för att hämnas lite nu tror jag.... muhahah

2010-09-14 @ 20:12:23
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0