Andningsuppehåll...

är tydligen vanligare än man tror. Det har vi fått veta nu. Nikki hade andningsuppehåll i närmare tio sekunder vid ett 20 tal tillfällen i natt. Fasen va obehagligt det var! Vi har rådgjort med 4 olika och alla säger i princip samma sak. För att göra en väldigt lång historia kort så säger dom 1) Att väldigt många barn har korta andningsunppehåll när dom sover vilket upptäcks först när barnet är riktigt förkylt och snarkar och plötsligt slutar med det. 2) Lägg henne högt, ge hostmedicin och nässpray och problemet kommer antagligen att försvinna. Dessutom är 10 sekunder ingen tid enligt dom som vet... Men jag kan säga att 10 sekunder är VÄLDIGT lång tid för den som ligger brevid och räknar dom!
Idag har hon varit lite tröttare än vanligt och är fortfarande tokförkyld men hon verkar inte må sämre än igår. Jag ska sova middag med henne sen tror jag. Annars somnar man väl samtidigt med barnen ikväll. Det vill jag ju inte! Det är ju fredagsmys! Vi ska äta god middag och sen se Narnia och äta snarr med bästa Jamie! Det kan inte bli bättre!

Förresten! Vad är odsen att få två vänsterhänta barn? Stella är ju vänsterhänt och Nikki verkar oxå bli det!


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0