Ännu tröttare...

Jag kom i säng sent igår trots att det inte var tänkt så. Varför gör man så mot sej själv? VARFÖR sitter man uppe halva natten när man egentligen behöver sömn!? Asdumt! När Nikki vaknade undrade jag varför hon stod upp i sängen och joddlade mitt i natten. När jag tittade på klockan och insåg att den var över 07 så var det bara att göra som alla andra mornar. Kliva upp! Det var jobbig men väl på fötter dukade jag fram en sån där härlig frukost, där inget saknas men det var mer eller mindre kaos hela frukosten. Ingen kunde sitta still och det gnälldes åt höger och vänster... Ingen är på topp idag kan jag säga.. Snorigt är det oxå! Men det lär det väl vara tills att våren är här... Mysigt... NOT!

Snart ska Jamie på kalas, då ska vi fixa lite här hemma och efter det ska vi till Mia & Leffe. Det ser jag fram emot! Mia ska laga en (för mej) ny kycklingrätt som är väl omtalad av Stisse! Återkommer med resultatet! =)

Kram T


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tråkigt med alla baciller hit och dit.

Hoppas ni hela familjen får vara friska snart!



Har varit lite mycket här hemma den senaste veckan men ska försöka ta mig i kragen och ringa dej och bestämma tid för blöjhämtning någon dag i veckan.



Kramar/Camilla

2010-09-26 @ 20:52:33
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0