Beställning..

Japp, jag har precis gjort en beställning! Namnlappar till kläder och saker från namnlappar.se. Beställningen skulle landa i min brevlåda inom ett dygn! Grymt!
Jag beställde både till tjejerna och till Jamie. Han är stor men har en tendens att glömma och tappa bort. Hade inte huvudet suttit fast, som vi brukar säga här hemma. Men på så sätt kanske, kanske något hittar tillbaka! =)

Tjejerna har haft en bra dag på förskolan. Nikki hade varit lite ledsen. Men inte otröstlig. Hellre en reaktion nu än om två månader. Kommer det nu, kommer hon över det och sen är det bra. Deras fröknar verkar supergoa så det känns okej att lämna hos dom. Jag intalar mej det iaf... Eller, fröknarna är goa men det känns väl aldrig helt okej att lämna sina juveler? 

Stisse vill gå på bio ikväll... Vad är sevärt nu för tiden?
Jag har inte varit på bio sen American gangster tror jag. Då väntade jag Stella och det var mest jobbigt att sitta still... Eller... Ska jag vara helt ärlig så somnade jag efter en kvart och när Stisse väckte mej hade jag ont i kroppen för att jag suttit i samma ställning så länge! 
I början, när jag och Stisse träffades hade vi en biodejt, då hade jag inte varit sen Men in Black! Varför jag såg den på bio kan man ju undra? Men den stora frågan är egentligen, hur kommer det sej att man inte går på bio oftare? Det är ju mysigt!
När man ändå håller på kanske man ska äta ute oxå... Vad säger du älskling?
Men Stisse, vem är barnvakt?


Vi hörs!
Kram T


Ps. Stisse påpekade att det heter vÄsterbottenspaj och inte vEsterbottenspaj... JAG VET!
Det är självklart, men ibland springer fingrarna över tangernterna fortare än hjärnan hänger med å då blir det så... Det är ju lästbart iaf =Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0