Det är jobbigt att ha inskolning =P


=)



Det går så bra för tjejerna! Nikki kändes mera säker vid lämningen och Stella praktiskt taget skickade ut oss i från förskolan nu på morgonen!
Däremot märker vi att dom bearbetar sina känslor genom andra saker. Te.x att Stella leker lekar med sina dockor och gör ett avsked och sen kommer tillbaka och utbrister "Heeej! vad gör du? Jag har längtat efter dej!" Vid frukosten i morse bröt hon ihop flera gånger för att vi inte köpt hem den turkiska yoghurten hon ville ha. "Jag vill ha turkisk..." sa hon och tårarna sprutade... Sen åt hon lite smörgås och smakade yoghurten, med smak av vanilj och sommarbär. När hon gjorde det kom hon på det igen! Tårar och "Jag vill ha tuuuurkisk..."
Nicole är mera klängig än vanligt men det är nog en kombination av inskolningen och att hon är väldigt trött på eftermiddagarna.
Efter vi lämnat tjejerna åkte vi till gymmet. Stisse gymmade och jag solade. Sen strosade jag runt i mölnvik medan Stisse solade och duschade. Jag gjorde ett par fynd, bla annat en magnettavla/whiteboard med magnetbrickor i olika former och whitboardpennor till barnen, tofflor till mina kalla fötter, goa tvålar och värmeljus! Sen åkte vi och hyrde film och köpte massa gott! Efter det har vi bara legat i soffan och myst! Snart är det dags att hämta tjejerna! Som vanligt har jag längtat och stirrat på klockan av och till och hoppats att det snart ska vara dags!


Ta hand om er!
Kram T


Kommentarer
Postat av: sofie

äälskar filmen the last song! värsta gråt filmen :) såg den på bio! tur att du ska tillbaka till jobbet snart. Annars kommer du bli fet så som ni myser! ;)

2010-09-16 @ 17:42:57
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0