Filmerna har kommit!

Dom från Lovefilm.se. Dom kom igår! Filmen var bra, men det visste vi ju redan! Vi hade redan sett ALIVE. (Den om flygkrashen där dom är tvugna att äta varandra) Stisse har precis läst båda böckern och ville se filmen igen. Vi har letat i flera videobutiker utan resultat, så jag vart jätte glad över att kunna överraska honom med den! Men ang. lovfilm.se... Man får ju två filmer i taget. Jag hyrde självklart en till oss och en till Jamie. Jag vart lite besviken över att det bara fanns ett kuvär att skicka tillbaka filmerna i. Vi är ju klara med våran och redo att skicka tillbaka den nu. Jamie är hos sin pappa tills på måndag och dessutom ser han gärna en bra film flera gånger. Vi får ju inte fler filmer för ens dom vi har är retunerade. Det borde vara två kuvär så man kan långlåna en film men samtidigt skicka fram och tillbaka den andra.

Nu ska vi åka hem till bästaste Therese en stund!


LYCKA TILL PÅ PROVET IDAG SOFIE! YOU CAN DO IT!

Kram T


Kommentarer
Postat av: sofie

Det gick super bra på provet idag kändes det som! Tack för peppen jag fick :)

2010-09-15 @ 18:21:29
URL: http://lindasofie.devote.se
Postat av: KiCki

Hej! Kom in här av en slump, ni kanske redan fått svar men det går jättebra att bara skicka en film i kuvertet från lovefilm och behålla den andra hemma, det går även om man vill att beställa hem ett extrakuvert:)

2010-09-19 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0