Tokiga familjen!

Hela förmiddagen slappade vi. Jamie var på kalas och vi andra kom inte för oss att göra någonting för ens vi tillslut åkte på en liten shoppingtur. Vi köpte en ny matta då den förra omkom i en av Stellas magsjukor, en mysig filt till höstkvällar i soffan och några nya prydnadskuddar till vår säng! Man mår så bra i själen när man shoppat! Ännu bättre när det blir fint hemma! Vi väntar fortfarande på vår nya tvbänk då det var något problem med leveransen till butiken. Men snart så!

Dessa bilder är från igår. Men jag vill ha med dom här för att tjejerna är så fina!

Tjejerna roade sej med att jaga varandra runt, runt, runt!


Nikki är inte lika snabb ännu men det dröjer inte länge innan Stella får passa sin rygg =)

Just det! Jag glömde berätta! Vi körde ett practical joke med Stella!
Vi sa att vi hittat en bajskorv på köksbordet! Hon trodde oss inte medan vi dolde den hemliga bajskorven i handen med sen visade vi!

Hon var väldigt nyfiken till en början!


Men hon ville inte ha den nära.


Vi la den på bordet vilket Stella tyckte var ganska äckligt!


Vi sköt den närmre...


Å närmre...


Men där var gränsen nådd! Det som till en början var roligt gjorde Stella upprörd.
Stackars unge med så elaka föräldrar.


Men då tröstade pappa Stisse och visade att det bara var den roliga skojbajskorven från Jamies rum!


Då vart det hela ganska roligt igen!


När vi hämtat upp Jamie efter kalaset åkte vi till Mc donnalds. Härliga söndagsmiddag... Eller? Varken Stefan eller jag kände för att laga mat så så fick det bli! Barnen lekte i lekrummet och allas humör var plötsligt på topp igen! Det tog bara hela dagen att få igång oss idag =)
Väl hemma igen fick Jamie läsa läxan för hela familjen. Idag flöt det på som aldrig förr! Han imponerade på oss alla! Grymt Jamie!! Övning ger färdighet! 


Duktiga, DUKTIGA Jamie!


Alla lyssnar och berömmer!


 Sen stoppade vi tjejerna i badet och där ville de stanna i en evighet! När dom var skrynklliga som russin gjorde vi iordning dom för natten och sen bums i säng. Efter det kommer dagens absoluta höjdpunkt! Stisse, Jamie och jag hade en duschtävling! Vi vart inspererade av det senaste programmet av Berg flyttar in. Det där Gunde och Carina tävlar om vem som kan klä av sej, duscha och klä på sej på kortast tid! Detta rekommenderas inte att göra om man inte som vi, redan duschat samma dag. För det är lite si och så med noggranheten =)

Först körde vi lite pepping och hejar-ramsor för att tagga till!

Jamie var först ut och taggad som tusan!


Japp här är vi!
3 galningar!


Det går undan må ni tro!


Heja Heja! Påklädning!
Eftersom det var sängen som var nästa anhalt var det bara underkläderna som skulle på.
Ni ser hur noggrant och fint han torkat sej va? Haha!


Tjohoo! En lycklig Jamie klarade det på 2minuter och 23 sekunder!


Sen var det min tur!
Stisse SKREK -Ingen tid för mysdusch nu Tina!! Jamie hejade på som en galning!
Jag klarade det på 1 minut och 44 sekunder!


Här ser ni en som var taggad till tusen!
(Sen är han nog den största vinnarskallen och den sämsta förloraren i familjen oxå)


Jamie tyckte att Stisse var sjukt rolig när han ångade på i 180!

 
Det löddras in samtidigt som det sköljs ur. Otroligt effektivt!


Det stänkte vatten och lödder överallt!
Min klänning som hängde på tork är mer blöt än när jag precis tog den ur maskinen.
Men vad gör det? Är det tävling så är det tävling!


Jamie var tvungen att söka skydd!


Stolt vinnare den här gången blev Stisse på 1 minut och 16 sekunder!
Men vi ska ta revanch! Söndag om två veckor Stisse! Då ligger du risigt till!

Guuuud så roligt vi hade! Jamie vill göra detta till en rutin i vardagen! Vi sträckte oss till att göra det en gång i veckan. =)

Idag blev det massor skrivet och mängder av bilder!
Jag älskar min familj!


Kram T


Kommentarer
Postat av: Johanna - Max mamma

Tina nästa gång ni flyttar så måste ni flytta till något rikigt stort.

Så jag och min familj kan få plats hemma hos er =)

2010-09-27 @ 15:56:39
URL: http://ginnsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0