Här sitter jag...

Känns jätte underligt! Tjejerna är lämnade på förskolan och jag funderar på vad jag ska hitta på...
Det blir nog städning som står på menyn idag. Inte allt för roligt met är ju inte ofta man har möjlighet till att städa utan att Nicole plockar fram det man precis plockat undan eller att Stella rycker ut sladden till damsugaren var 5e sekund! Nu överdrev jag. Det är Nikki som är städmarodören. Stella brukar faktiskt hjälpa till eller pyssla med något. Tills man tar fram moppen. Då ska hon BARA hämta något så man får tusen små söta fotavtryck på det våta golvet...
Jag vart väldigt imponerad av Stella igår föresten! Efter första inskolningsdagen (i måndags förra veckan) pratade vi lite om dagen som gått och då berättade jag i förbifarten vad hennes förskola hette. Sen har vi inte nämnt det något mer. Igår, alltså en vecka senare frågade jag om hon mindes, å hon sa namnet på förskolan som om det var det självklaraste i världen! Vilket minne! Jag kanske imponeras för att jag är hennes stolta mamma men jag tyckte iaf att det var häftigt! =)

Nä, nu ska jag ta tag i bitarna här hemma! Ha en fantastisk dag i höstsolen! Njut!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0