Hej hopp!

Vi är så stolta över våra barn! Jamie är en guldkille! Han är så artig och snäll att man blir varm i hjärtat! Han säger -Ja tack gärna! När han blir erbjuden något. Han tar snabbt upp sina systrar och frågar hur det gick när olyckan är framme. Han hjälper till att duka och plocka av bordet utan att man behöver be honom. Han plockar undan sina leksaker när han är klar med dom, vilket vi ett tag fick påminna honom om men nu bara gör han det.  Han står på sej när det är saker han vill och tycker att han har rätt till. Allt är saker som borde vara och är självklara, men jag blir ändå stolt och varm att han är en sån fin kille! Ödmjuk men stark. Precis som man ska vara.
Tjejerna har inskolning på förskolan och dom är så modiga båda två! Idag har dom varit där utan mej och Stisse i två timmar. Det gick superbra! När det var dags att säga hej då kramade vi dom och berättade att vi skulle gå en stund. Dom var helt okej med det och vinkade glatt! När vi kom tillbaka hade dom precis ätit och var mätta och belåtna. Stella som redan ätit klart och lämnat bordet kom springande och gav oss båda en kram! Hur mysigt som helst! Nicole som är lite mer matglad, satt kvar men hade precis avklarat sin lunch och ropade direkt -PAPPA! KOMMA! MAMMA! Det gör att man blir såååå varm och mjuk i hela kroppen! Det bästa av allt är att dom är mina barn! Mina... Kärlek!

I helgen har vi massor av planer. Jamie har tjatat om att sova hos Mia och Leffe hur länge som helst. Sist han sov där var 100 år sen! Nä, men 2 år sen iaf. Nu ska dom ha myskväll och han bestämt middagen. Det blir skaldjur såklart! =) Sen ska dom hyra film och köpa lite mys. Dagen efter ska Mia och Jamie gå på shoppingtur! Det ser han verkligen fram emot!! Han är ju galen i shopping! Det bästa är nog souvenirbutiker. Där det finns mycket småsaker. Prytlar och makapärer... Sånt gillar han!
Sen har vi en annan sak planerat oxå. Något jätte roligt! Fast det förblir hemligt ett tag. Det är ju jul snart...
Åh vad jag längtar!

Nu ska jag umgås med Stella medan Nikki och Stisse sover.
Nagelack står på menyn tydligen =S


Kram T


Kommentarer
Postat av: Johanna- Max mamma

Såg dig/er i dag!! Men vågade inte säga hej!

2010-09-10 @ 21:46:13
URL: http://ginnsy.blogspot.com
Postat av: mormor

Love you so much! Stolt mormor! Nu när jag väl gått in på din blogg så ska jag göra det oftare, o titta jag kan ju skriva oxå!!! Puss o stor kram till alla

2010-10-01 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0