I dag är det FREEEDAGSMYYYS!

Lämningen i morse gick jätte bra! Stella var väldigt angelägen att lämna över den goda bullängd vi hade köpt med oss till fröknarna, som tack för två fantastiska inskolningsveckor! Efter det vinkade dom glatt till oss och gick in med sin fröken som hade gitarren i högsta hugg. Jag tror att både Stella och Nikki älskar samlingen! 
Dom älskar ju att sjunga! 
Efter det åkte Stisse och jag till kommunhuset och röstade. Phu, då var det gjort. Lite ågestladdat tycker jag... Jag har försökt läsa lite om varje parti men jag vet inte... Det är för stort. För mycket...
Sen åkte vi till gymmet igen. Stisse tränade och jag solade. Har redan fått lite färg tycker jag!
Sen for vi hem och la oss på soffan. Vi tittade på en av de filmer vi hyrde igår. Last song. Fasen va bra den var!!! Jag grät floder! Se den!
Vi hämtade tjejerna på förskolan straxt innan 15. Nicole fick en känslostorm när hon såg oss. Tårarna sprutade! Men det gick snabbt över. Flickorna visade sina vackra fönstermålningar som dom hade gjort. Fina solrosor gjorda av handavtryck. Dom var såå stolta över sina fina konstverk! Jag ska försöka ta kort på dom nästa vecka! 

Och nu till en annan sak. Jag är ju en Buzzador och har blivit ombedd att vara med i ytterligare en marknadsundersökning.
En undersökning för Pampers. Jag har mottagit en förpackning med nya pampers Active fit, samt 6 st varuprovs förpackningar som jag ska dela ut till föräldrar som har barn som använder storlek 4. Lämna en komentar om kan tänka dej att ta emot och pröva nya pampers activ fit. Det nya med blöjan är att den är 20% tunnare för bättre comfort och att dom bytt materialet i blöjan som nu kan absorbera över 25 gånger sin egen vikt! Amazing!
Här hemma använder vi bara easy up så detta blir nytt för oss! Jag ska börja med att låta Nicole pröva den i natt!

Här är lådan från buzzador/pampers!

Vi har precis avslutat en fantastisk måltid! Kött, pommes, sås, haloumi och grönsaker! Det var gott!
Ikväll ska flickorna gå och lägga sej vid 19. Som alltid. Stella får ibland vara med på fredagsmyset men efter 2 inskolningsveckor med massor av nya intryck behöver hon sin sömn. Hon har dessutom vandrat lite på nätterna sem hon började på förskolan. Hon är inte ledsen men hon går mellan vår säng och sin egen. Hon vill helst sova i sin säng med stängd dörr men när hon vaknar går hon över till oss och lägger sej. Efter en stund går hon oftast tillbaka igen. Det lustiga är att hon ALLTID stänger dörrarna efter sej. Både på dit och tillbaka vägen. Hon har en liten "hang up" när det kommer till dörrar. Alla sorters dörrar. Står en skåpslucka på glänt ropar hon "pappa, stäng dörren!" och när vi varit iväg någonstans och kommer hem börjar hon med en runda och stänger all rumsdörrar. Jag vet inte vad det beror på. Någon som har en idé?

Nä, nu är det dags att mysa innan flickorna ska sova!
Men om det är någon som kan tänka sej att hjälpa mej med pampers undersökningen så hör av dej så får du en provförpackning! MEN då vill jag gärna ha ett par ord om vad du tyckte om produkten!

Hoppas att ni alla får en trevlig fredagkväll!
Kram T





Kommentarer
Postat av: Liza Zetterberg

Hej Tina!

Härligt attt allt är bra med er!

Tyra har storlek 3 nu men tror hon kan gå över till storlek 4. Vilken vikt är det på dom? Så jag provar gärna behöver du fler mammor så har jag en till?

Kram

2010-09-17 @ 18:53:16
URL: http://treskablifyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0